Waar kan ik een vierpolige tijdschakelaar kopen?

Ik wil mijn mechanische afzuiging 2x per week uit laten gaan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Bedoel je een tijdschakelaar met 4 standen, of een 4-voudige schakelaar die met 1 klok bediend worden ? In dat laatste geval zou ik met 4 relais gaan werken. Een 4-voudige tijdschakelaar bestaat volgens mij niet of is in elk geval erg zeldzaam.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou een vierpolig relais kopen en dat door een enkelpolige schakelklok laten schakelen.

Antwoorden (1)

Daarvoor heb je aan een enkelpolige schakelaar genoeg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Niet als je krachtstroom wil schakelen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Een minnetje van mij. Dit is op geen enkele manier een antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ja een afzuiger op krachtstroom
10:1 dat de voeding gewoon enkelfase is.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Industriële motoren in fabrieken (ook die van afzuigers !) lopen vaak op krachtstroom.