ps3 bf3 update data duurt nogal lang?

Ik wil me battlefiel 3 update data downloaden maar het duur 140min is dat normaal

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat toevallig dat jij hetzelfde probleem had als ik.
Maar zoals je nu al hebt gezien gaat het met ongeveer 20 minuten.
Het ligt waarschijnlijk aan de uploader van de updatedata.
Deze kan een snelheidsbeperking hebben per persoon zodat andere mensen ook tegelijk kunnen downloaden.
Het is dus waarschijnlijk zo gedaan dat de server niet overbelast raakt.