Wie weet hoe de melkschuimfunctie van de Senseo Latte werkt? Hij doet het steeds slechter, schoonmaken helpt niet meer.

Kent iemand (een oplossing voor) dit probleem?

Toegevoegd na 31 minuten:
Er komt alleen nog warme melk uit en geen schuim meer. Ik heb twee melkbakjes met opzet en beide geven dit bedroevende resultaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Voor goed schuim gebruik je 't best volle melk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

daar is pas een onderwerp over op de tv geweest bij radar daar staat hoe je hem moet schoonmaken

Toegevoegd na 1 minuut:
Op deze link staat een filmpje hoe je hem moet schoonmaken
http://www.trosradar.nl/index.php?id=519#1469
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor het filmpje, maar zoals al in de vraag staat helpt het schoonmaken niet meer. Er komt alleen nog warme melk uit en geen schuim meer. Ik heb twee melkbakjes met opzet en beide geven dit bedroevende resultaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zelf heb geen senseo ik vind die koffie niet te drinken maar ieder zijn smaak contact opnemen met de speciale hulplijn voor dit apparaat. Het nummer is 0800 023 0074
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb maar weer gebeld en het derde melkbakje besteld. Dit is wel wat onbevredigend, omdat ik niet kan zien wat er niet goed gaat en ik mij voor kan stellen dat ze na het tiende bakje wel zullen stoppen met het gratis toesturen van melkbakjes.