Hoe kan ik mijn liedjes van mijn ipod behouden?

Ik heb net mijn ipod teruggevonden die ik dus al jaren kwijt was. Nu is het volgens mij zo als je die in een anderen computer stop dat je dan alle liedjes kwijt bent. (heb inmiddels een mac en oude pc heb ik niet meer) Kan ik dit eventueel oplossen zodat ik de liedjes niet kwijt raak. Wil ze namelijk graag op mijn laptop zetten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je krijgt als het goed is een melding op je mac via iTunes met de vraag wat je wilt doen. Wanneer je iets in de richting van 'niets' aanklikt zal hij alleen opladen.
Dit is hoe het werkt met een iPhone in ieder geval. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Download het programmaatje sharepod waarmee je de liedjes eerst van de ipod naar de pc zet. Daarna kun je de ipod resetten, in itunes de liedjes toevoegen en synchroniseren.
paulus811
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://appandora.com/ heerlijk...simpeler kan het niet.
paulus811
9 jaar geleden
Idee is ongeveer hetzelfde, ziet er ook prima uit.
paulus811
9 jaar geleden
Ik denk dat dat een beetje het nadeel van een gratis versie is. Tot vervelens toe krijg je die melding, maar kun je wegklikken voorzover ik me herinner. Zodra de 170 liedjes zijn overgezet heb je het niet meer nodig, dus kopen zou ik niet doen.
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je nieuwe computer automatisch bestanden van je oude iPod wist.
Het is immers niet veel meer dan een USB-stick.
Als je hem verbind met een simpel usb-kabeltje zal je computer hem herkennen en kun je verplaatsen en kopiëren wat je maar wilt.
Dat kon mijn oude XP zelfs.