Is er een manier om een HP Envy 5530 te kopen in Nederland en te betalen met iDeal?

Heb een nieuwe printer nodig, vond deze op de engelse HP site waar je niet met iDeal kan betalen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jazeker, die kun je gewoon kopen bij webshops in Nederland. Zie de bron voor een overzicht. Ik heb niet van alle shops gecontroleerd of ze iDeal accepteren maar ik durf de aanname te doen dat ze het allemaal wel accepteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh ja, ik was tweakers vergeten, dank je XD
Utrecht
9 jaar geleden
Of kieskeurig:
http://www.kieskeurig.nl/multifunction/hp/envy_5530_wireless_e-aio/prijzen/bezorgen/1802040#prijzen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kieskeurig kan ook. Maar die site is minder volledig, minder betrouwbaar en heeft geen recensies van uitsluitend kopers die er verstand van hebben.