Waar kan ik een kleine (niet al te dure) lichtkrant aanschaffen die geschikt is om buiten te plaatsen?

Eén lichtkrant-regel is genoeg en de tekst hoeft niet hoger dan 20cm te zijn en niet breder dan 8/10 tekens.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
anders deze site heeft ook een mooie http://www.bax-shop.nl/decoratie-effecten/skytec-lichtkrant-67-cm-multicolor.html?gclid=CKzto_DGj78CFUTItAodzjEAbQ
multicoler en net 150euro
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die lijkt alleen voor binnenshuis gebruik, en ik wil dus één voor buitenshuis... Bedankt iig voor het meezoeken.

Antwoorden (1)

als je zo een led krant bedoelt is zelf even maken een optie
conrad heeft er ok goedkope kant en klaar

Toegevoegd na 52 seconden:
wat is het budget? +100 of -100 eu?

Toegevoegd na 3 dagen:
ik kan anders gerust helpen ene zelf maken als het nog goedkoper moet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn budget is 150 euro, het liefst goedkoper natuurlijk, maar als het echt niet anders kan is 150 euro het maximum. En ja, ik bedoel met een lichtkrant een lichtkrant met ledjes. Het meest standaard is natuurlijk rood, maar andere kleuren zijn ook welkom. Als ik een zelf wil maken, heb je daar een handleiding voor?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als u kennis hebt van elektronica en handig bent zelfmaken
anders hebben ze op conrad ene rond de 100 euro