Hoe heten die grote schijnwerpers die wel eens bij discotheken staan?

Iedereen kent ze wel. Die grote lampen die je kilometers verder nog kan zien. Maar hoe heet zo'n lamp eigenlijk? En zijn ze makkelijk te koop? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Deze lichtstralen komen van zogeheten skyroses. Een skyrose is een middel om lichtstralen in de lucht te krijgen, een aandachtstrekker voor horecagelegenheden, bedrijven, discotheken of evenementen. Vanuit de wijde omgeving weten de gasten de weg te vinden naar de lokatie, de stralen brengen hen waar ze zijn moeten.

Toegevoegd na 1 dag:
Ze staan trouwens ook bekend als skytracers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die dingen heten zoeklichten(erfenisje uit de 2e WW)
Om te huren zie bron:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De naam die ik weet zijn het Sky-Beams.

Die moeten mensen laten weten dat er een feest is en vooral waar.
Er zijn verschillende soorten.