Hoe noemt zo'n apparaat waar je een 3g usb in steekt voor wifi in heel je huis te hebben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
GPRS Dongle?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het dan de bedoeling dat je via 3G alle apparaten in huis op internet wil krijgen? Oftewel je bent ergens waar geen 'vaste' internetaansluiting is maar je toch meerdere apparaten via 3G op internet wil krijgen? In dat geval kun je een 3G Router aanschaffen of een router die 3g via USB ondersteunt.

Het beste antwoord

Een Wifi Router met USB geschikt voor UMTS.
Je hebt ook kleine wifi kastjes ter grootte van een pakje sigaretten (mobiele hotspot), waar je een UMTS-SIM kaartje in steekt en zo mobiel internet hebt voor max. 5 Wifi apparaten.

zoiets bv:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel-internet/tablet/abonnement/vodafone-r212-z.shtml?abonnement=mbb-basis-hw-2jr

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, je kan natuurlijk ook op je telefoon 'personal hotspot' acitiveren en daar kun je dan ook 5 wifi apparaten op aansluiten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een wifi versterker volgens mij.