Kunnen kabels/snoeren er tegen bij een verwarming(buis) te liggen?

Kunnen pc-, speaker-, tv-kabels of snoeren er tegen onder een verwarming of tegenaan/langs een verwarmingsbuis te liggen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
20.4K

Het beste antwoord

Ja hoor.
Mijn internetkabel loopt van boven naar beneden (eigenlijk andersom dus) langs hetzelfde gat als de verwarmingsbuis.
Alle snoeren van computer en aanverwante apparatuur zitten aangesloten boven de verwarming in stekkerdozen en die snoeren vallen en lopen dus gewoon tegen de verwarming aan.
En aangezien dat al meer dan 20 jaar goed gaat, zie ik geen problemen.

Het verdient wel aanbeveling om die snoeren in snoergeleiders te laten lopen,
maar als je nogal eens wisselt van apparatuur, zoals wij, dan verwatert dat
en hangen ze dus los. Tegen de verwarming.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, geen probleem.
Bij mij zitten de kabels met tail-reeps aan de verwarmingsbuizen vast.
Dat zit al 10 jaar zo, en geeft niks geen problemen.
Speaker, computermonitor, USB en antennekabel.