Welke zender heb ik nodig voor mijn rc auto?

Ik heb een fw-05t plus zonder ontvanger. Heb net een 5 kanaals 2.4 ghz ontvanger besteld maar heb een 27 mhz zender. Moet ik ook nog een andere zender kopen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een 27 MHz zender werkt niet met een 2,4 GHz ontvanger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee dankuwel. Kan ik dan beter de ontvanger terugsturen en gewoon een set kopen met zender+ontvanger?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of een 27mhz ontvanger halen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is inderdaad slimmer om een complete set te kopen, zelfs bij gelijke zendfrequentie gebruikt niet elk merk dezelfde signalen en commando's.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hebben jullie nog een idee welke zenderset ik dan zou kopen?