Welke elektrische sigaret zal ik kopen?

Het is voor mijn moeder, en ik wil haar graag een elektrische sigaret geven. Ik heb wat op internet opgezocht maar zie door de bomen het bos niet meer.
De eisen zijn:

- Lijkt op een "echte" sigaret
- Heeft navulbare cartridges met verschillende nicotine gehaltes (ze is namelijk van plan om het dan af te bouwen)
- Een starterkit waarmee ze gelijk aan de slag kan en dat dan voor max. €50,- (mocht het bijvoorbeeld €52,- worden komen we daar ook nog wel overheen ;) )

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want zoals ik al zei ik kan echt geen keuze maken en zie door de bomen het bos niet meer.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is niet de vraag en daarnaast is een elektrische sigaret altijd nog beter dan een normale sigaret.
Rieneke1
10 jaar geleden
Alle beginners willen in eerste instantie een look-a-like, maar komen daar snel van terug ivm kleine tankjes en batterijen.
Als je dan toch persee een look-a-like wil, koop dan een e-roll van joytech.
Cartridges zijn duur in gebruik,.
Beter koop je een simpele Ego starterset met twee batterijen.
De tankjes kan je zelf bijvullen met vloeistof in verschillende nicotinegehaltes, dus afbouwen is prima mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt Rieneke1,
zelf met een ego begonnen maar damp nu alleen nog maar met een mod ( een mod is geen damper voor een beginner)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad Rieneke,steeds dat gerotzooi met die kleine vullinkjes die in no time op zijn. Ook ik ben blij met mijn eGo T en C maar wel met de eVod clearomizer,die dampt beter.

Het beste antwoord

dan zou ik voor een joytech e- roll gaan,
deze zijn wel redelijk prijzig maar er zijn heel veel webshops waar de prijzen nogal van elkaar verschillen.
anders zou ik je een ego-t of een evod aanraden dit zijn geen look a likes maar geven wel meer het idee dat je aan het roken bent omdat deze geschikt zijn voor verschillende clearomizers.

ook is er een forum over electronisch roken ( dampen)

hier kun je je inlezen over welke het meest geschikt is voor je moeder want er zijn tegenwoordig veel verschillende soorten op de markt.

het forum: dampforum.nu
hier staan ook gecertificerde websites.

Toegevoegd na 1 uur:
http://hadivape.nl/Starter-Sets
deze heeft goeie goedkope sets voor beginnende dampers en in het sale gedeelte feelife liquid( vulling) met verschillende smaakjes en nicotine gehaltes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Plus!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thanx :-)
begrijp dat je door de bomen het bos niet meer ziet maar als beginnende damper wil je wel iets wat voldoet, als je moeder een stevige roker is zal ik zeker kijken naar een ego-t met een kanger pro tank 1 of mini, of een kanger evod set dan heb je een goeie set om te beginnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt! Beste antwoord en plusje! Zal nu verder gaan op dat forum.