Luisteren naar walkie talkies in jouw regio is dit mogelijk?]

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat kan als ze op een open frequentie met elkaar praten, en jij ook een portofoon hebt, of een kortegolf-ontvanger (als ik me niet vergis in het laatste) waarmee je op dezelfde frequentie afstemt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb je zelf ook zendapratuur dan ik hier wel meschiem kan ik je ondvangen dan ik zit op 446.1000 MHz

Antwoorden (2)

ja dat kan zeker aleen moet je wel een walkie talkie hebben van dezelfde merken als je wil ontvangen aleen kan het niet bij iedere walkie talkie sommige willen dat tegengaan maar bij de meeste lukt dat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het gaat niet om de merken maar om de frequenties
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op 446.100MHz heb ik er eentje zitten in de omgeving van de posbank
Ja het kan heel goed, als je dicht bij een vliegveld zit zou je zelfs de toren kunnen horen communiseren met een vliegtuig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
escape
10 jaar geleden
Dat doen ze niet met walkie talkies. -1 punt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat klopt maar als je op de juiste frequentie zit kan je ze wel horen