Ik heb een printer hp PSC 2355 all in one en wil printen vanaf mijn iphone4 kan dat?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik zou graag willen printen vanaf mijn iphone4 maar dan met een kabeltje naar mijn printer, wie heeft daar ervaring mee en kan dat? Heb je dan ook een app nodig en zo ja welke

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Met de print free app (en waarschijnlijk nog wel een aantal) kun je via Wifi op elke printer in het netwerk printen. De printer moet dus wel als netwerkprinter zijn aangesloten; hetzij met een eigen (wifi)netwerkkaart, een printserver of aangesloten en vrijgegeven via een PC.
Makkelijker is het als de printer direct door Apple wordt ondersteund.

Toegevoegd na 8 minuten:
De HP PSC 2355 all in one heeft geen eigen netwerkaansluiting en zul je dus via een printerserver moeten aansluiten om hem als netwerk printer te kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank jullie wel voor de antwoorden ga zeker kijken of ik er wat lee kan
Gr jolanda

Andere antwoorden (1)

Nee met een iPhone kan je alleen via wifi printen ,
en dan ook alleen nog maar met printers die AirPrint van Apple ondersteunen.