Hoe doe je 2 computer schermen met 1 gaatje ervoor?

Ik heb een pc en ik heb 1 gaatje voor 2 schermen. hdmi is er niet dus moet wel via dat. weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
gaatje? bedoel je de aansluiting op je videokaart in de pc?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je de plek waar de kabel van je scherm in je computer moet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
splitter !

Het beste antwoord

Afhankelijk van welke aansluiting er nu op je computer zit kun je een splitter gebruiken. Hiermee kun je alleen je beeld klonen. Op allebei de schermen die je aansluit zie je dus hetzelfde met de zelfde resolutie/beeldverhouding. Wil je op elk scherm iets anders zien (bureaublad uitbreiden) dan zul je een (tweede) videokaart in je computer moeten plaatsen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje