wat krijg je terug bij het ipod nano 1gen vervangingsprogramma?

Ik heb een Ipod nano 1 generatie die heel warm word tijden het gebruik. Nou heb ik dit op internet opgezocht en ben er achte gekomen dan je hem kan ruilen. Maar nu vraag ik mij af tegen wat voor Ipod?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je krijgt hiervoor de nieuwste iPod Nano opgestuurd.
Ik heb hier zelf ook aan meegedaan, stuurde mijn 1ste generatie iPod Nano 1gb op, en kreeg de op dat moment nieuwste Nano ervoor terug (die kleine vierkante met touchscreen, van 8 gb).
Ik zou het doen dus :)
Duurt wel een tijdje voordat je hem terug krijgt.