ik heb alleen nog maar kleine pictogrammen ( apps ) die ik kan zien op Ipad met jailbreak 5.0.1 . krijg de normale picto's niet meer terug ?

mijn ipad 1 32 GB heeft sinds kort een probleem, de applicaties die je aan kunt klikken ( apps ) zijn normaal gesproken netjes naast elkaar te zien op de ipad, nu zijn ze ineens veel kleiner en staan ze veel verder uit elkaar dan normaal, ook de onderste dock is niet meer te zien. heb dit al eens eerder gehad en heb het toen opgelost door meerdere malen achter elkaar een z.g "hard reset "te doen. Nu werkt ook dat niet meer. Heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

even synchroniseren met itunes op je computer en het werkt weer. In het ergste geval moet je met itunes je hele ipad resetten.
Waarschijnlijk komt het door de jailbreak. iOS is wat incompatibel, maar wel het snelste en stabielste besturingssysteem ter wereld. Als je kijkt naar hoe iOS het geheugen beheert en delen 'afsluit' is een jailbreak de enige manier waarmee die icoontjes en dock bij jou veranderd kunnen worden.