Hoe maak je je eigen muziek met pioneer ergo le dj set in plaats van liedjes te mixen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste Gast177413,

Voor het maken van geheel eigen muziek is het gebruik van gespecialiseerde software vereist. Veel gebruikt door producers zijn de volgende:

1. Ableton
2. FL Studio
3. Apple Logic Pro X
4. Reason Essentials
5. Kore
6. Sonar
etc.

Ik raad je aan om met FL Studio te beginnen omdat deze software naar mijn mening krachtig genoeg is om professioneel muziek te maken op de meest makkelijke manier. O.a Martin Garrix maakt er gebruik van.

Ik wens je heel veel succes bij het maken van muziek en hoor graag wat je in de toekomst gemaakt hebt :)

mvg

JoooostB