hoe stel je de grootte van het papier bij een brother printer weer op A4?

ik heb een brother DCP 195C en ik heb onlangs in dat bakje waar je papier in moet doen de schuivertjes ingesteld op A5. nu wil ik weer a4 printen maar ik krijg de schuivertjes niet teruggeduwd anders maak ik ze kapot. wie weet wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet het schuivertje een beetje inknijpen, en dan kun je ze verschuiven.