waar kan ik nu nog een nintendo usb wifi conector met cd stuurprogramma kopen?

eerder gegeven vraag op antwoord en website na gekeken maar daar nu (2 of 3 jaar later niet meer te krijgen) vandaar dat ik de vraag weer stel, mijn 3ds systeen is niet compitabel met de router die ik heb, een andere router aanschaffen is duur, ik las nu dat er een wifi usb connector was van Nintendo, deze doe je dan in de computer en dan kan je via de computer toch internet verbinding maken met de 3ds systeem,
waar kan ik nu in deze dagen nog zo Nintendo usb wifi connector kopen met cd voor stuurprogramma`s ,

er is ook een connector voor de wii maar die moet ik niet hebben..( voor het geval men verkeerd leest)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan me niet voorstellen dat je 3DS niet op je router wil. Wi-Fi is universeel.
Ritsuka
10 jaar geleden
Je hebt verschillende soorten beveiligingen, WPA en WEP dacht ik, 1 van die werkt wel op DS, en volgens mij kan elke router dat.
Even zoeken naar de juiste instellingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ritsuka:de 3ds heeft een wep beveiliging en tegenwoordig zijn alle routers beveiligt met wpa2 ofzo, daarom ziet de 3ds mijn wifi niet mr tomaat:
wat ritsuka al zegt, hier link met wel compitable routers http://www.nintendo.nl/Klantenservice/Nintendo-3DS-XL-/Verbinding-maken-met-het-internet/Compatibele-routers/Compatibele-routers/Compatibele-routers-619959.html maar nog geen antwoord waar ik een wifi usb conector kan kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sinds de DSi zijn de handhelds van Nintendo WPA compatible. Dat mag ook wel WEP is al jaren niet meer veilig. Het enige wat kan is dat je een experiabox hebt van KPN. KPN brengt gewoon rommel uit met die dingen, maar dat is los van WEP/WPA. Overigens zijn routers helemaal niet duur, en is een router die je op je PC aan moet sluiten irritant, je moet dan je PC aanhebben/zetten om 3ds te kunnen spelen online. Een router heb je al vanaf 2 tientjes. De enige vraag is, of je een router gebruikt of dat dat een modem/router is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb meer dan 1 computer en minimaal 1 daarvan staat 24/7 aan, dus het is geen probleem om een pc aan te hebben, ik heb een sitecom maar dit type is niet compitabel,( zie de link in mijn eerdere reactie, ninendo compitabele routers) de kpn box is ook niet compitabel met de 3ds.
ik heb in de meterkast een modem en in de huiskamer een router van sitecom,
ik vind in mijn 3ds systeem helemaal niet de optie om type beveiliging te veranderen.. plus dat hij mijn router dus niet eens kan vinden bij het scannen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sitecom router vervangen, kost maar 2-3 tientjes. Stuk goedkoper dan een USB-stick van 50 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/560/modems-en-routers/producten/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouTgSIFiempwZlVqUpWhgYGOiCFyam-iRVKViYmMF5mnpKVkUEtAA

Antwoorden (2)

Ja, hierbij staat de link. Ik weet niet als er ook een software cd bij zit.

http://www.gameq.nl/2987/Nintendo-DS-Wi-Fi-USB-Connector-NDS/kopen.aspx
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank voor het mee denken, maar er staat `niet beschikbaar` dus niet te koop, maar het is wel wat ik zoek
De Nintendo usb wifi connector wordt niet meer geleverd door Nintendo en is daarom erg moeilijk te vinden. Wel kun je de connector op ebay e.d. vinden.

Over de software op de cd hoef je je geen zorgen te maken, deze zijn makkelijk te downloaden van het internet.

Als laatste wil ik nog zeggen dat de connector alleen verbinding kan maken met windows xp en windows vista. Ook kan de Nintendo DS verbinding maken met WIFI-hotspots en draadloze routers.

Connector op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-nintendo-wii-onderdelen-en-toebehoren/m743292385-wifi-usb-connector.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Installatie software:
http://www.nintendo.nl/Klantenservice/Wii/Installatie-amp-aansluiting/Internetverbinding/Installatie-Nintendo-Wi-Fi-USB-Connector/Installatie-Nintendo-Wi-Fi-USB-Connector-240458.html

Verbinding maken met een router of WIFI-hotspot:
http://www.techzine.nl/tutorials/257/2/nintendo-wi-fi-connection-tutorial-de-nintendo-ds-configureren.html

Toegevoegd na 50 seconden:
Je DS kan dus verbinding maken met je draadloze router of wifi-hotspot ZONDER de connector!