Het vrouwtje heeft gaatjes en het mannetje pinnetjes om in de gaatjes te steken.

Like this;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mannetje vrouwtje otewel plusje minnetje oftewel, pielleke, gaatje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De uiteinden met pinnetjes worden male genoemd en de kabels die als uiteinde gaatjes hebben zijn female.
Net als bij mensen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de vorige eeuw heette het een stekker en een contrastekker. Welnu vertaald male/female=man /vrouw. Het zal je niet verbazen als de manstekker een pinnetje heeft en de vrouwstekker een ingang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeen male heeft metalen punten en de female metalen gaatjes. Dus bijna zoals in het echte leven, alleen als je kwaliteit hebt hebben ze gouden laag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Je wilt toch niet zeggen.... ehm..... dat.... ehm....jij er een goed laagje op hebt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk, praten toch over de conectie punten hoop ik (bij een PC)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Loenie, zonder jou zou dit forum saai zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat denk je? lijkt mij positief
AWM
14 jaar geleden
Het zegt toch: "net als in het echte leven" en "alleen als je kwaliteit hebt hebben ze gouden laag". Nou dan!