heft ipod touch 16gb 5de generatie een camera vanbuiten?

ik had op bol.com een reactie gelezen dat iemand zij spijtig dat je enkel foto's van je zelf kan trekken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, de iPod touch 5g heeft een camera van 5 megapixel aan de buitenkant
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Apple iPod touch 5G 16 GB is een "instap" model. De prijs is goedkoper dan de 32GB variant, maar echter ontbreekt hierbij de camera en de loop functie (een knop waar je dan een speciaal stukje touw aan kan klikken). Zie de onderstaande bron voor de belangrijke verschillen tussen beiden.