Waarom linkt mijn iPod door?

Als ik op mijn iPod touch naar goeievraag.nl ging had ik tot voor kort de mogelijkheid de mobiele versie te bekijken [m.goeievraag.nl] of de "gewone" versie [www.goeievraag.Nl]. Maar als ik nu naar de www versie ga linkt hij me vanzelf door naar de k versie, hoe kan dit en wAt kan ik ertegen doen?

Toegevoegd na 52 seconden:
De m versie welteverstaan

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hmm. Ik heb er probleem niet en zit nu op hetzelfde apparaat. Probeer even je cachegeheugen te wissen via Instellingen>safari.

Toegevoegd na 1 minuut:
Doe ook meteen je geschiedenis en je cookies. Werkt dit? Als het nog steeds niet werkt, moet je steeds naar 'ga naar goeievraag.nl' onderin gaan vrees ik...

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik ga als ik www.goeievraag.nl intik op mevrouw iPod gewoon naar de normale versie, niet naar de M. Heb het even uitgetest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee bij mij op de iPod touch kom ik ook gewoon op de mobiele versie, dus misschien inderdaad even alle cache e.d. wissen via => Instellingen => Safari en daar onderaan => Wis geschiedenis, Wis cookies, Wis cache.