Hoe verander ik de taal van mijn laptop weer terug naar Nederlands als ik een andere taal heb ?

Mijn laptop heb ik perongeluk veranderd naar een andere taal en ik kan niet lezen wat nederlands is dus ik weet niet hoe ik het terug moet veranderen !

Toegevoegd na 1 dag:
Het is volgens mij chinees.. En heb Windows 7

Toegevoegd na 1 dag:
Het is volgens mij chinees.. En heb Windows 7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.4K
Amadea
10 jaar geleden
Heb je een vermoeden in welke taal hij nu staat? Kan je anders een printscreen ervan maken en bij de vraag plaatsen?

Antwoorden (1)

1.Open Land en taal door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Klok, taal en regio en Land en taal.

2.Klik op het tabblad Toetsenborden en talen.

3.Kies onder Weergavetaal een taal in de lijst en klik op OK

Helaas heb ik dit niet in het chinees. Probeer aan de hand van de pictogrammen de weergavetaal aan te passen. Succes