ik zoek een GPS armband/ketting voor kinderen, bestaan deze?

Er zijn wel van die GPSblokjes te koop, maar daar kan een 3jarige niet zoveel mee, een rugzakje wordt makkelijk afgedaan. Ik zoek een armband/ketting met alleen een GPS en evt noodknop. De horloges die je online tegenkomt hebben ook een bel en sms functie, maar dat vind ik wat over de top voor een kind van 3 :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (2)

Er bestaan gpsbanden (zie link). In de tweede link heb je geen armband maar een horloge die helpt middels GPS (en enkel functies meer)

In de derde link vind je informatie omtrent het GPS tracker voor kinderen.

In de link http://nl.aliexpress.com/wholesale/wholesale-gps-bracelet.html kun je een horloge en armband aanschaffen met gps.

Er is dus voldoende te vinden hierover.

Succes en wees zuinig op de kinderen ; )
10 jaar geleden
Ja zeker wel! Bestaan heel veel zelfs.
Dit is een leuke GPS horloge voor kinderen: gpstrackshop.com/nl/producten/wherecom-kidfit-horloge/

Heeft ook de mogelijkheid om mee te bellen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Correctie: http://gpstrackshop.com/nl/producten/wherecom-kidfit-horloge/