Hoe kun je foto's verwijderen van je telefoon die op skydrive stonden?

Ik heb een nokia lumia 610. Ik heb ooit op via mijn afbeeldingen (telefoon) gedeeld skydrive.

Dus de afbeelding(en) die op mijn telefoon stonden. Ik heb toen op delen gedrukt, en toen via skydrive. En toen stonden ze ineens op m'n telefoon. Ik kan ze niet verwijderen alleen iemand 'taggen'.

Weet iemand hoe ik die foto's toch van m'n mobiel kan verwijderen zonder de hele telefoon te resetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je dient de synchronisatie te stoppen tussen je skydrive en je toestel.
Of simpelweg niet meer delen.
Zodra dat verholpen is kun je gewoon de afbeeldingen verwijderen van je toestel.
Zolang deze link blijft, zal je altijd je foto's blijven zien.
Als ik het goed heb, krijg je dan de foto's zelfs niet meer te zien.
Immers je toestel ( indien ingesteld ) load automatisch de foto's up naar je skydrive.
Skydrive zelf load geen foto's naar je toestel, wat je op je toestel ziet zijn slecht thumbnails, kleine voorbeeldafbeeldingen van de foto's op je skydrive.