Hoe kan ik printen met compatibel cartridges van een HP Photosmart a10 6510 printer?

ik heb compatibel HP cartridges (set 364 XL huismerk met chip) gekocht, maar het lukt me niet om hiermee te printen.
Toen ik de cartridges heb geplaatst (heb ze allemaal vernieuwd) en de printer aangaf dat niet de originele zijn geplaatst, heb ik op de OK- knop gedrukt.
Als ik wil printen krijg ik Iedere keer onderstaande vermelding te zien en kan dan niet printen
Ik heb al geprobeerd de cartridges eruit te halen en opnieuw te plaatsen, maar dat haalt niets uit.
Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

sommige printers kunnen alleen met hun eigen cartridges printen.
ik adviseer om nieuwe cartridges te kopen of een nieuwe printer waar alternatieve cartridges in passen te kopen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo Mathijspc, maar waarom worden er dan compatibel cartridges voor deze printer verkocht? Ik vermoed dat het op een of andere manier toch mogelijk moet zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het moet idd mogelijk zijn, onze printer (epson) werkt wel met namaak cartridges. heeft de printer net een update gehad?
is de printer net nieuw?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Printer heeft geen update gehad en heb printer al langer in gebruik. Het is wel de eerste keer dat ik compatible cartridges gebruik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan zou ik maar gewoon contact opnemen met HP