hoe kan ik mijn computer-muis terug vinden?

ik ben mijn muis van mn computer kwijt.. ik kan nu alleen nog verder met touch, weet iemand een manier om mn gewone muis terug te krijgen??

Toegevoegd na 6 minuten:
ik bedoel dan wel dat vierkantje dat in je laptop zit onder je toetsenbord he :P

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Wat bedoel je precies met "kwijt"
Je kan alleen verder met touch, maar dat is toch precies wat dat vierkantje doet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hij is gewoon weg, en ik bedoel als je een laptop hebt heb je:
het beeldscherm
dan het toetsenbord
en dan zo"n vakje waarmee je je muis mee hoort te kunnen bewegen maar dat kan dus niet, ik zie gewoon dat pijltje niet
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Wat gek, meestal heb je rechtsonder in de taakbalk een icoontje staan van syntaps (dacht ik dat het heet) rood figuurtje, en als je dan je muis aanraakt krijg je daar iets te zien, werkt dat wel? En als je een gewone muis op usb/ps2 aansluit wat gebeurd er dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hee, thank t heeft gewerkt
er stond een kruisje bij de muis(zag ik bij de icoontjes)
wel gek want daar heb ik niks mee gedaan, maar hij doet het weer :D

Het beste antwoord

In dat geval ;-)

Wat gek, meestal heb je rechtsonder in de taakbalk een icoontje staan van syntaps (dacht ik dat het heet) rood figuurtje, en als je dan je muis aanraakt krijg je daar iets te zien, werkt dat wel?