waarom kan ik een opgenomen film met de dvd recorder van panasonic niet afdraaien op een dvd speler van Philips?

Ik heb een film vanaf de tv opgenomen met een dvd-recorder van Panasonic,daarna overgezet op dvd schijfje,om hem vervolgens af te spelen op een dvd speler van philips,maar het werkt niet,ik heb de schijf ook al gefinaliseerd,tv series kan ik wel zien,hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hebben beide dvd spelers dezelfde optie want niet op elke dvd speler kun je alle dvd's afspelen.

Antwoorden (2)

Wat voor extentie heeft het filmbestand? I weet van een samsung dat hij een eigen extentie heeft waar andere players niet meeom kunnen gaan. Ik heb ooit het filmbestand eerst op de pc gezet en de extentie verandert in .mpg en kon er daarna een dvd van branden .vob
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke,maar als ik bijv.een serie opneem op de dvdrecorder,dan kan ik die wel rechtstreeks kopieren naar een dvd,en afspelen op de philips dvd speler,zit hier dan enig verschil in,alvast bedankt voor je reactie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik het goed begrijp gaat het dus wel goed bij het opnemen van een serie en niet bij een film?
Om het te kunnen afspelen moet je het videobestand waarschijnlijk eerst converteren van het 'Panasonic-formaat' naar bijvoorbeeld een algemeen videotype zoals .avi of .mp4. Dit kan met een Video Converter programma (het kan ook met VLC mediaplayer)

Veel van deze omzet programma's werken met vele types en dus ook het type Panasonic-recorder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ohja, en dan vervolgens pas branden op DVD.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke,maar als ik bijv.een serie opneem op de dvdrecorder,dan kan ik die wel rechtstreeks kopieren naar een dvd,en afspelen op de philips dvd speler,zit hier dan enig verschil in,alvast bedankt voor je reactie.