Dit heb je alleen bij de daarvoor geschikte iPads, de iPad die alleen met wifi kan is dan ook goedkoper. Het staat meestal aangegeven of de iPad op 3G kan of niet.

Kijk dit linkje: http://store.apple.com/nl/buy-ipad/ipad
Als je naar beneden scrollt staat er 'wifi' of 'wifi + cellular', cellular houdt 3G in, hier betaal je wel extra voor, omdat er een aantal extra chips toegevoegd moet worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt eraan het kan wel maar het kost extra. Een ipad met 3G kost (meestal) €130,- meer als die zonder. Als je 3G hebt zit er ook GPS bij. Kopen kan bij Apple zie bron. Bij apple heet een iPad met 3G 'iPad + Cellular'.