hoe zet je films op een usb?

ik wil graag films op mijn usb zetten maar ik heb geen idee hoe het moet en hoeveel films kun je zetten op een usb van 4gb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

USB stick in je PC>>in de verkenner de film opzoeken die je op de stick wilt hebben. Deze selecteren en middels de rechter muisknop kopiëren. Vervolgen ga je in de verkenner naar je USB stick en met de rechter muisknop plak je hem in de stick.
Het aantal films is afhankelijk van het formaat van de films. Als het divx zijn, zijn deze vaak rond de 750 MB. In dat geval passen er zo'n 5 film op
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad afhankelijk van het formaat, een mpeg kun je er gewoon opslepen, maar dan mag je blij zijn dat er 1 op past