Bestaat er een firma die professionele metaaldetectors uitleent voor bv. één dag?

Ik heb altijd al eens willen weten of er geen oude munt of zo ergens in mijn tuin zou kunnen liggen, of er geen stukje geschiedenis zich in mijn tuin heeft afgespeeld, naar zo iets is iedereen wel eens benieuwd. Nu, bestaat er een firma die deze professionele metaaldetectors uitleent zoals je ze ziet op tv voor een schappelijke prijs waarvoor ik ze maar zal gebruiken,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja. Dat kan bijvoorbeeld bij Boels, voor 26 euro per dag: http://www.boels.nl/huren/geotechniek-veiligheid/kabel-leidingzoekers/metaaldetector
Amadea
10 jaar geleden
Kijk eens op www.detect.nl/verhuur

Zoals je kunt zien variëren de prijzen daar van 25 tot 50 euro per dag.