Werkt de iPad nog wel met zo'n plastic laagje ervoor?

Op internet kwam ik een mooie organizer voor in de auto tegen. In het bovenste vak kan een iPad. Maar nou vraag ik me af of het touchscreen dan nog wel werkt als er een plastic laag/lapje overheen zit...

(Ik hoop dat dit de goede categorie is...)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb zelf ook zoiets gehad het werkt wel maar het scherm reageert niet zo erg goed als je het aanraakt, vooral als je een swipe beweging maakt op het scherm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij werkte het goed. Het is alleen vervelend dat je sommige bubbeltjes niet weg kan halen en je moet zorgen dat het er goed opgeplakt zit, want ik hield het plastic laagje bij 1 hoek vast, en na een tijd liet het hoekje los.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
heb je de foto wel gezien?
het gaat niet om een plaklaagje, maar zo'n hangtas voor in je auto