Waar zie je het batterijpercentage op een Casio fx-9860GII?

Ik wil graag weten waar je kan zien hoe vol je batterij nog is.
Dan weet ik of ik de batterijen moet vervangen voor een proefwerk ofzo.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Je kunt nergens het batterijpercentage zien. Haaal de batterijen er af en toe uit en doe ze in ee batterijentester. Gewoon regelmatig vervangen is ook handig, maar ze gaan best lang mee.
Tip: zorg voor reserve batterijen.