Kan het zijn dat een autoradio maar een beperkt aantal liedjes leest?

Ik heb een Sony CDX-GT450 met USB-poort. Gelijk een USBstick van 32gb erbij gekocht en vol gezet met liedjes. In mijn autoradio pakt hij echter maar 512 liedjes, en dat terwijl er ongeveer 1750 liedjes opstaan. Alle liedjes op de USB zijn mp3, dus dat zo hij gewoon moeten pakken.
Maar hij leest dus alleen de eerste 512. Weet iemand of dit überhaupt kan? En of/hoe dit opgelost kan worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Interessante vraag. Als ik op "Sony CDX-GT450" google met "512" erbij word ik niet wijzer. Ook in de handleiding (zie download-link beneden) komt "512" niet voor.

Staan alle nummers in de root op de USB stick? Misschien kan hij inderdaad maximaal 512 nummers per mapje aan. Probeer de nummers eens in meerdere mapjes te verdelen om te kijken wat hij dan doet.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet alle autoradio's ondersteunen grote geheugenkaarten, en geven daarom maar een aantal liedjes vrij. Probeer eventueel met meerdere kleine sticks.
Uit ervaring kan ik zeggen dat 1700 liedjes ongeveer op een 8 gb stick past
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Idd de meeste autoradios kunnen een capaciteit van maximaal 8gb aan geheugen aan. Dus waarschijnlijk zul je een "kleinere" USB moeten aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt de liedjes in meerdere kleine directories (groepen) te plaatsen van 100 per groep. Dan pakt die radio ze namelijk wel, dat is mijn ervaring.