Wat moet in welke ingang in de Genexis CRA-F12tc?

Wij hebben thuis zo'n ding, maar het is ons een raadsel hoe je het moet aansluiten! We willen vooral weten waar de radio en het internet in moet. De tv hebben we al gevonden, en er staat ook "TEL" bij twee andere aansluitingen.

Toegevoegd na 17 minuten:
En wat bedoelen ze met "ETH", wat boven de vier identieke ingangen aan de linkerkant staat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

ETH is de afkorting van Ethernet, aansluiting 1 en 2 zijn voor data en de 2 andere voor de telefoon. De coax (schroef) aansluiting is voor de TV aansluiting.

Toegevoegd na 27 minuten:
Volgens bijgevoegde tekening.
E1 tot E4 = RJ45 voor Data en Digitale TV
T1 - 2 = RJ11 voor telefoon.
Coax = analoge TV.