Nee, een loodacculader laadt veelal met een constante stroom en dat is voor oplaadbare batterijen meestal niet geschikt. Zeker NiMh en Li-ionen accu's hebben eigen opladers nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat gaat niet zonder meer.
Ideaal is het om een 12Vdc adapter naar 230Vac te gebruiken en daar dan uw eigen batterijlader op aan t sluiten.
Zo bent u zeker dat u de juiste spanning heeft maar ook de nodige beveiliging ifv het soort batterij of toestel/

Toegevoegd na 2 minuten:
Als u een acculader voor de auto zou gebruiken kan u de oplader beter rechtstreeks in de stroom steken.
Het toestel wat ik u voorgesteld heb is meer geschikt voor in de auto toestellen aan te sluiten.