hoe zit het met de garantie als ik de nexus 10 importeer uit buitenland?

-hoe zit het met de garantie? hoelang heb je garantie? en waar kan ik dan terecht?
- kan je hem nederlands instellen?
- en voor de mensen die hem in bezig hebben:
vind je dat die fijn in de handen ligt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Samsung Google Nexus 10

Garantie:
SAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.
Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen

Je kunt de tablet gewoon in het Nederlands instellen, ook in andere talen zoals Spaans, Frans, Duits etc.

De tablet ligt fijn in de handen, maar de komen wel snel vinger afdrukken op de achterkant.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je de Nexus 10 root zit er trouwens GEEN garantie meer op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke thanks ;)
bevalt hij goed?