hoe kan het dat maar 2 van de vier pitten werken bij een etna inductie kookplaat

wij hebben een tijdje gelden het probleem gekregen dat van de 4 pits er maar twee de de linkse 2 doen het niet meer we hebben geen enig idee hoe dit kan en hopen dat u ons meer kunt vertellen het gaat hier om een etna inductie kookplaat 4 pits 220v

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
21.7K

Antwoorden (2)

Kijk eens in de meterkast staan alle 2 de groepen wel aan? Een kook groep heeft altijd minimaal 2 automaten die verbonden zijn met elkaar. Het kan zijn dat die bij jou niet verbonden is en mischien dus wel uit staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de kookplaat aangesloten is met een Perilex-stekker (4 ronde pennen en een platte pen in het midden) dan is een van de groepen waar de plaat op aangesloten is uitgevallen. In de meterkast is dan een zekering defect of een automaat uit gesprongen.