wat is een goede sounddock voor de Samsung Galaxy 3 ?

Met een goede volume dan hoeveel Watt zou het
kunnen/mogen zijn?

Toegevoegd na 1 dag:
Te Besteden ongeveer 45 €

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Geef je budget aan, anders kunnen mensen je niet echt helpen.

Hoe dan ook, zijn er niet echt veel sounddocks voor de Galaxy SIII, hoewel daar wel steeds meer werk van gemaakt wordt, dus de echte mooie accessoires zul je niet vinden.

Persoonlijk maak ik gebruik van de KitSound Audio Dock die iets van 15 Euro was en een line out heeft (koptelefoonaansluiting). Die verbind ik weer aan een speakerset naar keus. Dat kan via mijn receiver zijn, waardoor ik via mijn huiskamer-speakers muziek kan afspelen, maar ook via mijn PC Speakers.

Wil je bijv. op locatie of in de slaapkamer iets hebben, is dat de beste optie: Dock met line-out plus een goed speakersetje die een line in heeft. Op mijn slaapkamer heb ik lang gebruik gemaakt van een Creative T40 Series II setje in combinatie met mijn telefoon + dock.

Toegevoegd na 23 uur:
45 Euro te besteden? Dan is de door mij aangeboden oplossing sowieso het beste. Mocht je in de toekomst geld voor iets beters hebben, hoef je de speakers alleen maar te vervangen. Vergeet niet dat voor de oplossing die ik voorstel, je al ontiegelijk veel beter geluid hebt dan zo'n geïntegreerde speakerdock waar een redelijke vervanger van de oplossing die ik voorstel op een paar honderd euro komt. Wanneer je 30 Euro aan speakers kan uitgeven, zou je kunnen gaan voor iets als de Logitech Z320, Creative Inspire T10, König CMP-SP32 of als je een goede bas wil hebben en een subwoofer wil, de Creative Inspire T3130, Edifier M1360, Logitech Z323 of Trust Wave.