Hoe kan ik dingen downloaden(zoals bv muziek) via een usb kabel?

Hallo, ik heb een tab gekocht(polaroid MID C010). Ik heb geen wifi maar ik heb wel gehoord dat je dingen kan downloaden via de usb kabel naar je pc, hoe dan?

Toegevoegd na 36 seconden:
ik bedoel wel vanaf je pc naar de tab

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt het op de PC downloaden en dan kopiëren naar je tablet via (ik vermoed dat je Windows gebruikt) Windows Verkenner. Als je nog vragen hebt, geef gerust een reactie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dergelijke bestanden kan je gewoon op je sd kaart zetten en dan met behulp van de verkenner van je tablet naar dat bestandje toegaan en aantikken.
Je zal nog wel een vraag krijgen omtrent de optie onbekende bronnen, deze kan je gewoon activeren en dan kan je gewoon verder met installeren.