Ik heb nu al twee keer iets gekocht op mijn iphone terwijl ik geen creditcard gekoppeld heb aan mijn apple ID hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Misschien heb je bij het aanmaken van je Apple id een andere betaalmethode ingevuld. Momenteel kun je een creditcard invoeren of click and buy. Het kan zo zijn dat je click and buy hebt ingevoerd waardoor je Apps kunt kopen waarna je de afrekening zult ontvangen op je bankrekening. Controleer dit en anders zal Apple je id blokkeren en kun je niets meer downloaden. Dit heeft een vriend ook een keer meegemaakt en toen werden de kosten verrekend via zijn rekening nr.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je niet toevallig een keer met iTunes card je account opgewaardeerd?
iTunes portemonnee is een geldig betaalmiddel voor App store.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heeft mischien iemand je iphone geleend aangmeld met zijn id en niet meer afgemeld waardoor jij nu op zijn id zit terwijl je dacht dat het jouwe was !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat je iets gekocht waarvoor betaald moest worden, dat dus niet gratis was?