Met de wereldstekker van de Anwb kun je alles opladen. Ik weet niet precies hoe de stekker heet (ben er zelf ook geweest 4 maande
n geleden)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Cuba gebruiken ze het Amerikaanse systeem, dus met 2 van die platte pootjes. Of twee platte pootjes en "mondje".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meest gangbare aansluitingen zijn de Amerikaanse 110 volts type A of B aansluitingen
In op Europeanen gerichte moderne resorts en hotels zijn er “onze” 220 volts eurostekker aansluitingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben zelf in Cuba geweest en ons resort kon je gewoon 220 tappen. Echter is het verstandig om een goede wereldstekker mee te nemen. Deze zijn tegenwoordig niet echt duur maar wel supermakkelijk.