Weet iemand hoe deze lichtstaafjes heten? (zie afbeelding)

Ik heb de naam nodig van deze lichtstaafje en kan het zelf niet vinden. Als iemand weet waar je ze kan kopen zou het al helemaal mooi zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

De foto is gewoon de foto van het uiteinde van een glasvezelkabel.

Techno Telematica B.V. is gespecialiseerd in de aanleg van netwerk bekabeling, elektrotechnische werkzaamheden en infrastructurele projecten.

http://www.technotelematica.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat klopt. Alleen in bijvoorbeeld het circus worden deze 'dingen' verkocht aan kinderen en dan kunnen ze ermee zwaaien. etc
Dit is een afbeelding van een stukje glasvezelkabel
dat dienst doet als reclame voor een firma met de naam Technotelematica
(zie bron)

Toegevoegd na 10 minuten:
Deze afbeelding moet je niet verwarren met de Flexilight
Want dat zijn lichtgevende glasvezelsticks die we allemaal van het circus en de concerten kennen.

Toegevoegd na 3 uur:
De naam van dit stokje varieert
Flexilight, Fibersticks, Glasvezel Sticks,
Fiber optic wand en Glasvezel LED-licht sticks
en nog wel een paar andere.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een reactie van jou op je vraag, denk ik dat je een `toverstafje` bedoeld voor kinderen. Een staafje met kleurende, knipperende letlampjes op glasvezel. Deze is bij Action te koop voor een paar euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
letlampjes =lichtjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit soort stafjes worden vaak in speelgoedwinkels verkocht als fiber optic wand, toverstafje of prinsessenstafje. Ik geloof niet dat er een Nederlands woord voor is. Googelen op 'Fiber optic wand' levert in elk geval een heleboel hits op.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb ze vandaag voor 1 euro (zonder batterijen) bij de Action zien liggen. Dan zit er wel een mooie ster of een prachtig hart bij op het stafje ;-)