Waarom doet de webcam het niet?

Ik heb een Asus LCD Monitor VK278Q scherm en daarop heb ik een webcam, maar ik heb ook een beta installatie van windows 8 waardoor die waarschijnlijk niet meer werkt. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ik denk even de nieuwe driver downloaden ?

Toegevoegd na 4 minuten:
ik las dat het ook om de beta gaat deze gaat natuurlijk over een tijdje op slot maar ik vermoed ook dat daarom de driver wellicht niet werkt
ik denk dat als je een echte windows 8 hebt dat dat probleem wel opgelost is
maar je kan deze driver gewoon proberen
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat had ik ook al gevonden, had ik er bij moeten zetten, maar ik weet dan niet waar ik dat bestand moet zetten en of ik het progamma dan weer opnieuw moet downloaden
capthavoc
11 jaar geleden
het is een zip file deze moet je uitpakken
zit er dan geen installer in ? zoniet
unzip hem naar een mapje (op buroblad)
en ga naar apparaten beheer webcam
en installeer de driver handmatig door naar die map te verwijzen"?
dat werkt meestal wel
het bestandje dat ie zoekt wordt dan meestal wel herkent
en tja anders denk ik dat het gewoon omdat het om de beta versie 8 gaat dat dit niet werkt
let eventueel wel op 64 bits of 32 bits ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit geen installer in, maar een Security Catalog bestand als enige. Dan wil ik naar de webcam gaan bij apparaten beheer, maar die ziet hij natuurlijk weer niet, dus dat kan ook niet. Het is 32 bits trouwens. Misschien weet je de plek waar ik zo'n Security Catalog bestand moet plaatsen?
capthavoc
11 jaar geleden
Je kan proberen het bestand te zoeken met dezelfde naam ?
waarschijnlijk in de map windows/system32/drivers ?
maar vraag ,me af of dat werkt ?
De driver lijkt me niet volledig maar dit kan met een nieuw manier van drivers downloaden te maken hebben ? is er wellicht via windows update optionele downloads iets te vinden ?
ik denk dat je er toch op vast loopt
als de hardware niet zichtbaar is in apparatenbeheer wellicht is het een onbekend apparaat ?
onder apparatenbeheer ?