Weet iemand of er trilfunctie op ipad mini zit en zo ja hoe ik die aan kan zette

Ipad mini trilfunctie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Hallo, ik ben er vrij zeker van dat er op de iPad Mini (net zoals alle andere handheld devices) een trilfunctie zit. Ik denk dat dit een schuifknopje aan de zijkant is. Ik ben er niet zeker van, maar misschien heb je hier wat aan. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanx

Andere antwoorden (1)

Ipads hebben geen trilfunctie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt