Geox schoenen.Heeft iemand wel eens batterijtjes verwisselt in die schoenen?

Heb voor mijn kleinzoon Geox met verlichting gekocht,maar als het op is kan je ze dan vernieuwen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan goed zijn dat ze eerder versleten zijn of te klein geworden voor aleer de batterijen leeg zijn. Bij mijn jongste zoon was dat toch zo, bij de oudste was in de ene schoen wel de batterij leeg en bij de andere niet (deze met de lege batterij was waarschijnlijk al veel gepast in de winkel).

Antwoorden (1)

Helaas zijn de batterijen niet te vervangen:

'Let op! De batterijen van de lampjes kunnen niet vervangen worden en dit valt dan ook niet onder enige vorm van garantie.'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord +