sd kaart instaleren voor tablet?

ik heb een tablet maar het geheugen is vol.
Dus ik heb een sd-kaartje uit mijn nintendo gehaald en ik heb die in mijn tablet gedaan, maar hij word wel herkent maar ik kan er niets in opslaan.

meer informatie:
tablet: Difrnce
sd-kaart: 8 gb

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Aan de zijkant zit een heel klein wit schuifje, dit is de schrijfbeveiliging! Wil je iets wegschrijven moet dit schuifje OMHOOG staan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moet je eerst die SD-kaart door je tablet formatteren (Nintendo kent een andere format).