Is er een online rekenmachine met meerdere machten?

Ik gebruik nu steeds http://123rekenmachine.nl alleen deze heeft alleen tot de macht 2 en 3. Ik kan geen rekenmachine vinden waarbij je zelf de macht ik kan vullen. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
bamibal
11 jaar geleden
Op die rekenmachine van jou kan het ook. Kies de knop y tot de macht x.

Antwoorden (2)

Er zijn er meerdere, maar deze doet het sowieso, Met de toest x tot de macht y (die ik hier helaas niet kan opschrijven), waarvoor je x, dan die toets en dan de machtsverheffing (Y) kunt invullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje ik ga het proberen
Zelfs de rekenmachine die je gebruikt kan dat.
Daarvoor gebruik je de knop [Y^X]

Bijvoorbeeld [2] [Y^X] [8] [=] geeft 256 en dat is gewoon 2 tot de macht 8