Ik heb een Pioneer CDJ-800 MK2 gekoch, ben er erg blij mee maar de cd speler wil maar geen namen van mp3's lezen. Wie kan me helpen???

?????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk brand jij nummers naar .CDA extensie's.
Digitale spelers kunnen hier geen ID3 tags van lezen.
Probeer eens te branden naar MP3 te branden.
Ook even nakijken of de tags kloppen die je wilt door middel van en ID3 Tag programma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het werkt alleen bij MP3 of als de CD bekend is in de database.

Ik dacht wel dat je er zelf een bij kon zetten, maar of dat nu nog steeds lukt weet ik niet.

Dus: Als de CD wordt herkend haalt hij de titels van Internet.

Bij MP3 haalt hij de info uit de tag.