Kan ik bij dit mengpaneel doen wat ik graag wil?

Ik wil graag de Behringer Xenyx 1204USB kopen en ik wil er de volgende dingen mee doen:
- Computergeluid bedienen (ook bijvoorbeeld dat ik per
programma het geluid kan bedienen)
- Microfoon bedienen
- Live microfoon en geluid streamen

Is dit met dit mengpaneel mogelijk?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb het op onderstaande site even opgezocht. Deze mixer heeft wél een USB aansluiting. Maar in dit geval is deze alleen bedoeld om geluid naar een pc te sturen (om de mix op te nemen bijvoorbeeld) OF om geluid van een pc naar de mixer te sturen. In dat geval zul je dus nog steeds je nummers via de muis of toetsenbord moeten aanklikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om compleet te zijn:
-Geluid vanaf je pc kan met de meegeleverde kabel
-Geluid van microon kan ook via de eerste 4 kanalen met XLR aansluiting
-Om het te streamen wil je de audiomix waarschijnlijk weer naar de pc sturen via dezelfde USB kabel, maar dat kan dus NIET tegelijkertijd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt!